torsdag 26. mai 2011

Film er gøy


Ja, film er gøy, lage film, se på film, kjøpe film, leie film .

Det er det min hobby går ut på, filme alt og alle. Filme skikjøring, filme ekstremsport, prøve meg på nye filmsjangere og div filmprosjekter.



Har fått jobb innenfor filming, som er noe jeg vil fortsette med og leve med. Peer Bakke tok tidlig kontakt i vinter og ville promotere skisenteret på en god måte, jeg fikk enkelte oppdrag som jeg måtte løse så godt jeg kunne, som vi får i media. Og jeg tok alle på strak arm gjorde så godt jeg kunne og har fått bla en reklame film på 10-20 sekunder på kino lerrete. Dette syntes jeg var veldig kult og jeg fikk meldinger av folk over facebook fra østfold, vestfold og generelt buskerud som hadde sett min reklame. Ja MIN egen reklame, dette er noe jeg syntes var stas og jeg får stadig høre at dette er noe jeg fikser godt. For å lage en film er ikke bare å gå ut å filme også ordner alt seg selv, det er vell så mye tid på rumpa og foran en pc sjerm, hvor man sitter bokstavligtalt og svetter og jobber på spreng for at filmen skal bli ferdig i tide, det er masse mer jobb enn å bare klippe til musikken, man må legge på farger, legge på ekstra lydspor, blande inn reallyd og musikk, få ting til å henge sammen i en logisk rekkefølge.

Jeg har allerede fått flere oppdrag som skal gjøres i løpet av sommeren som går ut på å filme, ekstremsport, reportasjer osv. da må jeg tenke på hvordan ting skal gjøres.

Så ja, hvis du tittelen hadde vært” Er gilm gøy?” hadde svaret vært JA.
men siden det bare er tittelen”Film er gøy” så sier jeg, film er faktisk gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar